3.9.2012

Veckoslut + Måndag!

Goddag i stugan!

På lördag var det riktigt skönt på jobbet, alla var på gott humör och timmarna kändes korta :) När dagen var slut hämtade pappa mig. Pappa, brorsan och jag åt middag tillsammans på en mysig restaurang i Tölö :) maten var god och sällskapet bra! (stor kram åt dig, pappa, om du läser!) Tillsammans med brorsan tog vi sedan bilden till våra morföräldrar för att dricka en kopp kaffe och tala strunt med dem. Det är egentligen på gå-avstånd men vi tog bilen p.g.a. ett kraftigt skyfall :P

När jag kom hem kollade jag på en film med mamma. När filmen var slut hämtade Daniel mig :) Vi åt lite middag (kl halv 1 på natten?) och somnade sen.

På söndag förmiddag stack jag till jobbet vid 10, det var en ganska lugn och skön stämning där. Min bästa vän sedan barnsben (Ida) dök upp på mitt jobb vid 5 tiden, hon väntade sen där på att jag skulle avsluta mitt skift. Ida, Daniel och jag hyrde sedan 2 filmer som vi kollade på hemma hos min mamma :) MYS!


Mina snuskiga jobbskor :D

Idag hade jag både skola (8:45-11:30) och jobb (15-21:30) Under min "håltimme" hann jag gå en sväng på stan. Hittade en blus :)
Man ser kanske inte så bra men ärmarna och sidorna har glitter på! (20 e lindex)
Morgondagens minutprogram:

07.00 - 08.30 Väckning, dusch, morgonmål, kaffe samt läsa tidningen
08.30 Start till skolan
09.15 - 12.00 Lektion1
12.15 - 16.00 Lektion2
16.00 - 16.30 Ta mig till jobbet. Om extra tid, av och an till Stockmann ;)
16.30 - 21.30 Jobb
21.30 -> Åka hem, skriva ett skolprojekt som ska vara klart på onsdag morgon!

Kommer knappast att hinna blogga imorgon men jag ska göra mitt bästa!

Här lägger jag in en fånig bild på osminkade mig som trots stressen ler och försöker göra det bästa av situationen!


PoK
SANDRA

ZZZzzzZZZzzz


2 kommenttia: