16.9.2012

God morgon!

Morning!

Just nu sitter jag och dricker kaffe! Körde just min lillebror till skolan. Han har studentskrivningar idag! Tummarna upp!:)
Min skola börjar först klockan 10 så jag har god tid på mig att dricka kaffe och läsa tidningen innan jag startar:) skönt!

Idag slutar jag redan klockan 12 (kort skoldag) sen ska jag åka till Sello med Ida. Vi tänkte äta sushi där! Muums:)

Vid 5tiden ska ja plocka upp mamma på flygfältet. Fast det har varit skönt att vara på tumis hemma med brorsan blir det nog skönt att ha henne hemma igen:) Får hoppas att hon hittat nåt kul åt oss där :)

Senare på kvällen ska jag träffa Fenella, vi tänkte gå lite i butiker och sådär, kanske ta en drink på Shakers;)

Så här ljuvliga drinkar fick jag och Daniel när vi var där senast:) Mums!

Puss&Kram

S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti