7.9.2012

"poteto, potato"

Jag vet att jag inte har bloggat på den tid men "oj nej".
Igår var jag sjuk, låg i sängen, sov och ÅT! ;)
Jag har märkt att nu när jag har flyttat plats på min säng ( hur den ligger också) sover jag så mycket bättre!!! FENGSHUI?!?


Jag hade så mycket jag ville skriva men nu står det stilla...
Nå jag vet nu inte mera vad jag ska skriva om så ni får kolla på bilder istället.




Galna jag på onsdag.                                                 TRESemmé  heat defence köpte jag på onsdag.
6 piece brush set av ecotools och en hair doughnut thing  fick jag
av min kära mamma som en surprise <3


 AHH ORGANIC SPARKLING LEMONADE!! DET ÄR SÅ GOTT!!



Jag idag :)
I love my dad! What a surprise! 


I morgon är det lördag.
Vilket betyder jobb och sen middag med Sandra och Daniel. Han ska sidu flytta till England på måndag :( 


Nu sova, bloggar mera på söndag!




hångel- F

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti