3.9.2012

2012-2013 helvetes år?

Fan, det är nå fel på mig. Jag är en idiot! En otroligt lat idiot.
Jag har inte skol stress just nu men jag stressar så in i helvete ATM. Jag hatar matematik till att börja med. USCH.
På grund av att jag är en latmask och inser(har insett länge men gjort inge åt saken) att mitt liv kanske int kommer att gå som jag planerat. Eller jo hoppeligen kommer det men jag fyller först 19 och int borde jag väll ännu veta vad jag vill bli. Men alltså det som jag har NU tänkt på så satan kollar 60% på betyget och jag har nu gjort mina kurser, int satsa värst mycke. Men sen kommer ju skrivningarna så kollar skolorna sen liksom på betyget eller sen vitsorden vi får i studentskrivningarna? OM NÅN VET SÅ SÄG!!! Jag vet att det är sen ännu skillt ett prov. Jag stressar så i ***************... Fast mamma säger att man int ska tänka längre än 3 månadet men STILL, man tänker längre...
Jag har ingen aning vad jag ska göra mera.
Nå slut på gnällande.
Just de, jag behöver mer jobb... FML.

Jag är ännu sjuk.
I morgon ska jag räkna lite matematik och skicka uppgifterna åt min lärare. Borde också städa mitt rum. Eller ja, packa kanske... byter rum med mamma&pappa och så ska min bror ha mitt skrivbord och HERREGUD jag har stuff. Smycken, smink,krämer och allt annat skit.
Minns inte mera vad allt jag skulle göra men jag stressar...

Ögonskygga+läppglans och sånt



råggröt- det vad jag äter varje morgon! ( ooh smööör ;) )


Söndag- Lunch. MUMS



Gårdagens shopping!!!!


Förlåt fö ett surt inlägg... Vet inte vad jag ska göra :(




Hångel och lite kram
-Fenella


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti