4.9.2012

Tisdag

Hej!

Jag är helt tydligt inte den enda som har lite svårigheter att komma igång med studierna efter sommaren. Största delen av min klass är precis lika bakom flötet som jag.. Blir nog tvungen att lägga in en bild för att visa hur aktivt vi lyssnar ;)
noll koll?



Skoldagen var olidligt lång men när den äntligen var slut, hade jag jättebråttom till jobbet! STRESS!
Mitt skift var rätt lugnt och trevligt (om man inte räknar med vissa onödiga kommentarer i slutet...)

Just nu sitter jag o. kollar på CSI med min bror :) myyysigt :)
Innan jag lägger mig måste jag göra klart ett skolprojekt som ska vara klart imorgon bitti! Stressigt värre...


Dagens citat:

Jag vill avsluta inlägget med att (efter, det gulliga, citatet) tacka alla mina söta vänner som gör långa, tråkiga och jobbiga dagar med dubbelskift värda att lida igenom!
När det värsta kaoset tar slut i skolan blir det fest!

PUSSAR&KRAMAR

MvM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti