5.9.2012

Onsdag, Wednesday, Keskiviikko

Hallooo!
Här sitter jag och nyser.
Fortfarande sjuk :( buhuu! Gårdagen gick alltså int alls som planerat. Skulle räkna matematik ( check!) , skicka mina uppgifter åt min lärare (check!), städa mitt rum(hmm...), kasta bort kläder(hmmm..), läsa till skrivningarna(SOM BÖRJAR PÅ MÅNDAG!!!) (ännu mer hmm...) och dessutom träna. Men jag är ännu sjuk.
Nå vad gjorde jag då?Kollade HELA SEASON 7 av Entourage... ojdå.
Ida kom hit också på dagen. Vi tala en stund tills hon somna... Fjanten <3
Men jag fick ändå något gjort. Packade ner gamla skolböcker som jag vågar inte ännu sälja.
Sängen bytte också plats. Vet inte riktigt om platsen är den bästa men skit samma, flyttar hoppeligen rum snart! Tar bild på "myshörnan" senare, den är int så mysig atm... Jag ligger ju här, haha.
Jag har så mycke grejer jag borde göra men orkar inte och har inte heller tid för det.
Jag har märkt att när jag är sjuk äter jag så mycke, hela tiden. Har säkert gått upp 3 kg sen fredags.

Borde nu stiga upp. Har jobb om tre timmar... Blir somtur en kort dag!

Gårdagens outfit. Mitt rum ser värre ut idag... KABOOOM!!!

MAAAAAT!!! (jag har inte tagit bilden)



är lite kär i sången!


Försöker blogga senare ikväll!

pusshångelpuss
- Voff



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti