31.8.2012

Fredagen i ett nötskal

Hej!
Jag vaknade hemma hos Fenella efter en god natts sömn.
Fenella lagade råggröt, vi smaksatte den med färska blåbär och litet smör :)



När vi hade ätit stack Fenella på jobb och jag styrde stegen (via mamma) mot stan. Jag och Daniel träffades för att äta sushi tillsammans! Tokio55 har en underbar buffet för bara 15€! Det var sååå gott :)




Efter att vi hade ätit, var det dags för lite shopping :)





















På Stockmann hittade vi de här söta Coca-Cola Light flaskorna, som är designade av Jean Paul Gaultier :)





Senare åkte jag till ett köpcentrum med mamma :)
Det var DEFINITIVT happyshopping ;)
Lite bilder på vad jag köpte:


Ansiktsmasker

Tröja (H&M 20€) Den är egentligen vit...?

Nattkräm + ansiktsrengörings gel :)


Min UNDERBARA nya väska :) 

Dagens citat:

"Kvinnor har inte på sig det de tycker om. De tycker om det de har på sig. "
- Christian Dior

PUSS&KRAM
MvM

2 kommenttia: