30.8.2012

Torsdag, hittils..

Hallå!
Jag steg upp kl 7:30 i morse för att gå till skolan, jag var jättetrött eftersom jag somnat 5 på morgonen.
När jag stack till skolan blev Daniel kvar för att fortsätta sin skönhetssömn :D

Skoldagen var rätt tung eftersom alla var rätt bakis efter gårdagens partaj på Brunnshuset.
Pga hårt festande (för vissa) var koncentrationen NOLL, medan lärarna föreläste satt vi hysteriskt fnittrande vid borden och försökte hålla låg profil.
Har börjat lära känna tjejerna på min klass nu, och dom verkar jätte trevliga! :)

När skoldagen äntligen var över, åkte jag hem. Trött och i skrikande behov av en tupplur hittade jag detta i min säng:

God morgon, Daniel! (klockan 15:05)




Dagens citat:

"Hjärnan är ett underbart organ. Den startar direkt när jag vaknar på morgonen och stannar inte förrän jag kommer till skolan."

- Okänd

PUSS&KRAM,
MvM
<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti