29.8.2012

Miss Von Voff

Tjena tjena, mittbena!

Nu ska vi lite presentera tjejerna bakom bloggen. Vi börjar med Miss Von Voff.
Jag heter alltså Fenella, fyller snart 19 år och går sista året i gymnasium. Jag går på kvällslinjen, vilket betyder att min skola börjar först klockan 5, så jag hinner jobba före.
Jag är en lat människa och en soffpotatis, MEN blivande hurtbulle(!)
Jag älskar att laga mat och det kommer att vara jag som huvudsakligen skriver inlägg om det, ni kommer också att få recept och bilder!
Ni kommer att få läsa om min vardag och jag lovar att försöka blogga så ofta som möjligt med bilder!
Början av sommaren var jag värsta partypinglan, nu i höst tänker jag fortsätta att vara men utan fem liter alkohol.




NU ska jag och Miss Von Mjau ut och mingelfesta!

Puss och Kram
Miss Von Voff

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti