29.8.2012

Miss von Mjau

Hej hopp gummisnopp!


Dags att presentera bloggens andra hjärnhalva, Miss von Mjau.
Jag ska börja med att berätta lite om mig själv, jag heter alltså Sandra påriktigt och jag fyllde halv40 i somras (20 alltså för er mindre matematiskt begåvade)

Jag studerar på Arcada University of Applied Sciences, på turismlinjen. Vid sidan av studierna jobbar jag på ett café i Helsingfors.

När jag och min equally korkade bloggpartner Fenella bestämde oss för att börja blogga, insåg vi genast att vi vill skriva om sådant som berör många. (Ett försök till) ett hälsosamt liv är (eller borde iallafall vara) något som alla strävar efter.

Jag vill från början varna att jag är ganska rakt-på-sak och att jag ofta säger först och tänker sedan. Ska dock försöka hålla mig i skinnet ;)

För tillfället sitter jag hemma hos min mamma tillsammans med Fenella. Vi ska nu börja fixa oss inför kvällens utgång ;)

Puss&Kram, ha det bra!
<3: Miss von Mjau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti