31.8.2012

wassup

Halllooooooo  där!


Ligger för tillfället i min säng på landet med en skål chili och yoghurt nötter
Alltså idag efter jobbet åkte jag+ familjen till stugan och här ska vi ha "FAMILY TIME" <3! Älskar att vara med familjen.
Just det, Sandra, Ida och jag gick sen på power walk. Vi gick i 1 timme och 20 minuter, värsta hurtbollar (!!!?) Sandra och jag skulle senare ha en skönhetskväll med ansiktsmasker och hela faderullan men vi var så trötta att vi somnade typ genast, haha.
Före jobbet lagade jag ekologisk råggröt ;) och för lunch blev det omelett.
MEN så glömsk som jag är glömde jag kameran hemma så det blir inga mat bilder.
Försöker ta bilder med telefonen också så ni får lite se vad som händer här på landet. JAG VARNAR er dock att mina inlägg kommer inte att vara värst händelserika nu i helg, blir inget " OJJ VAG VAR SÅ FULL, OJJ JAG SPRANG NAKEN RUNT STAN" ;) och nej jag har inte gjort det....... ÄN!

Tänkte kanske skriva ett inlägg om skönhet nu under helgen också (oh jag är ju värsta skönhetsprinsessan, vet ju allt ;))

Jag för PRICK ett år sen, oooh värsta sexbomben!

Nu ska jag se lite på Entourage!!
ps. skålen som var FULL med nötter är tom....

pusshångelpuss,
MvV




1 kommentti:

  1. Ni är sööööööööööööötareeeeee<3 <3 <3 <3 De va kul att se er i onsdags btw :)

    VastaaPoista